روش تحقیق در تعلیم و تربیت
کارشناسان تعلیم و تربیت الزاماً نقش تصمیم گیرندگان را نیز ایفا می کنند؛ زیرا در کار روزانۀ خود در زمینۀ فرآیند تعلیم وتربیت، با وظیفۀ تصمیم گیری در مورد چگونگی برنامه ریزی تجربیات یادگیری، روش تدریس، راهنمایی دانشجویان و سازماندهی یک نظام درسی در ابعاد بی شمار روبرو هستند. اما یک کارشناس تعلیم و تربیت چگونه تشخیص می دهد که در شرایط خاص تصمیم درست کدام است؟
این کتاب سعی دارد پاسخی برای این سئوال فراهم آورد.
تعداد مشاهده: 13 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: .pdf
تعداد صفحات: 682
حجم فایل:0 کیلوبایت
گارانتی بازگشت وجه
کد تخفیف خرید
نماد اعتماد الکترونیکی